NIESJE WOLTERS VAN BEMMEL
INSCHRIJFFORMULIEREN
KLIK MET UW MUIS OP DE BEURS , EVEN GEDULD HET KAN EVEN DUREN VOORDAT UW INSCHRIJFFORMULIER VERSCHIJNT.
 
VERKOOPVOORWAARDEN EN STANDVERZORGING
Wij nodigen u uit om als standhouder de kans niet te missen de juiste doelgroep te bereiken. U kunt meer naamsbekendheid creëren en uw producten bij een grote groep potentiële klanten onder de aandacht brengen. U bent er toch zeker ook bij?
Wat mag wel en wat mag niet verkocht worden? Onze poppen en berenbeurzen zijn gespecialiseerd in hedendaagse, oude en antieke verzamelpoppen, teddyberen, handgemaakte pluche dieren, oude pluche dieren zoals Steiff diertjes, aanverwante zaken en accessoires zoals oud blikken speelgoed, poppenwagens, poppenhuizen en poppenhuisminiaturen  en vanzelfsprekend alle hobbymaterialen om poppen en beren te maken zijn toegestaan voor verkoop.
ATTENTIE: Hobbyartikelen die geen link hebben met poppen en/of beren zoals 3D-kaarten, sieraden etc. zijn niet toegestaan! Eveneens is SPEELGOED voor kinderen die ook in warenhuizen of speelgoedwinkels te koop zijn, niet toegestaan bijvoorbeeld; plastic BabyBorn poppen, echter zelfgemaakte kleertjes voor dit type poppen zijn wel toegestaan.
*Antieke poppen, speelgoed en accessoires: Indien u inschrijft met antiek dan verwachten wij dat uw stand is ingericht met 100% antiek en oud (tot ca. 1950). Indien u een ‘mix’ verkoopt met bijvoorbeeld hedendaagse replica's dan geeft u dat aan op uw deelnameformulier en staat u met uw stand niet bij de afdeling ‘100% antiek’ maar in de hal op de scheiding tussen oud en nieuw.  Indien een antiekstand een ‘mix’ verkoopt is het verplicht om uw bezoekers duidelijk te informeren wat een replica is en/of een antieke c.q. oude pop is! Dit is een maatregel om verwarring en misverstanden te voorkomen en duidelijkheid te verschaffen bij de  verzamelaars. Vanzelfsprekend is het vereist dat alle deelnemers met antieke en hedendaagse goederen, de klant volledig en naar waarheid informeert over de samenstelling en eventuele gebreken van een pop of artikel.
Heeft u vragen over wat wel en niet is toegestaan, neem dan contact op!
tel: 0031 (0)6 300 99 458
Lees eerst de instructies hieronder én de Algemene Voorwaarden voordat u inschrijft!

Sfeer, stijl en beleving zijn elementen die voor veel standhouders bij het inrichten van hun stand steeds belangrijker worden. Dit alles natuurlijk ingegeven door de consument die meer en meer gevoelig blijkt voor de sfeer op een beurs. De consument is steeds meer verwend en moet in toenemende mate verleid worden. Een beursbezoek moet dan ook steeds meer als een ‘totaalbeleving’ worden gezien. Een prettige sfeer en een mooie stand zal de beleving van de bezoekers verhogen.

Wij hebben echter geconstateerd dat niet iedere tafel voorzien is van een behoorlijke tafelbekleding. Tafels waar een niet toereikend kleed overheen hangt oogt al snel slordig ; verpakkingsmateriaal, dozen, kratten, campingtassen....... Welke indruk maakt een rommelige en onprofessionele stand bij u?
Let op uw  imago en uitstraling en die van de beurs!
Verplicht:Tafelkleden moeten tot minimaal op een hoogte van ca. 10 tot 20 cm. boven de vloer reiken, voor én achter de stand!
Let ook op de orde en netheid van de ruimte áchter uw tafel, af en toe staat het huilen ons nader dan het lachen, zo'n rommelige toestand....bezoekers kunnen dat ook allemaal makkelijk zien...Op een stoffenmarkt zijn kreukvrije stoffen te koop voor ca. ? 2,50 per meter of kijk eens bijvoorbeeld op Google 'Velours de Panne' die niet kreukt en verkrijgbaar is in alle mogelijke kleuren maar bovendien goedkoop is hierbij een paar voorbeelden meter/ 1.50 breed:

http://www.stoffen.net

http://www.destoffenkraam.nl/velours_stoffen.html


http://www.destoffenstunter.nl/categorie-stoffen-2/velours-de-panne/


Belangrijke informatie voor verlichting van uw beursstand KLIK HIER
Je hond meenemen naar een druk evenement, hoe fijn is dat voor je viervoeter?
Te vaak hebben we als baasje een leuke dag, maar is het voor de hond minder leuk dan wij beseffen. Een evenement barst van de geluiden, geuren, en mensen met aai- en grijpgrage handen, voor een hond kan een evenement een regelrechte hel zijn, veel honden vertonen stress of zelfs uitputtingsverschijnselen. Wij als organisatie én hondenliefhebbers adviseren: Laat je hond gewoon lekker thuis en doe 'm dit niet aan. 
Algemene Voorwaarden voor deelnemers KLIK HIER
 
Wilt u weten wat wij doen met uw gegevens?
Lees ons Privacystatement  KLIK HIER
Niesje Wolters van Bemmel V.O.F. kan in geen enkel opzicht aansprakelijk worden gesteld voor (letsel)schade en/of diefstal van meegebrachte handel of van eigendommen van de deelnemer / deelneemster, zowel tijdens de beurs als tijdens het gehele verblijf aldaar.
Overmacht situaties: Indien en voor zover NWvB ten gevolge van overmacht geheel of gedeeltelijk niet aan haar verplichtingen tegenover
de exposant kan voldoen zal de overeenkomst zijn ontbonden, zonder dat enige partij daaraan enig recht tot schadevergoeding of terugbetaling van standgeld kan ontlenen. Onder overmacht wordt onder meer verstaan: oorlog, oorlogsgevaar en oproer, overlijden van één of meer leden van het Koninklijk Huis, brand, stakingen, uitbraak besmettelijke ziektes (pandemie), terroristische aanslagen, falen van en schade aan apparatuur en apparatuur-besturingssystemen, stremming/staking van (openbaar) vervoer, overstroming, uitsluitingen, sabotage en in het algemeen alle onvoorziene belemmerende omstandigheden zowel in binnen en buitenland, ten gevolge waarvan naleving van de overeenkomst redelijkerwijs niet meer van NWvB verlangd kan worden.

Wij adviseren onze deelnemers vooraf een beurs/exposantenverzekering af te sluiten bijvoorbeeld bij deze verzekeraar:  https://evenementen.klap.com/exposantenverzekering-beursverzekering.php

ATTENTIE: Ter voorkoming van misverstanden! Lees voordat u inschrijft en akkoord gaat
de Algemene Voorwaarden voor Deelnemers
Medio oktober gaan we ons voorbereiden op 2025 meer nieuws volgt binnenkort