Onze beurslokatie: Het Belfort, Markt 7, 8000 Brugge België
Je hond meenemen naar een druk evenement, hoe fijn is dat voor je viervoeter?
Te vaak hebben we als baasje een leuke dag, maar is het voor de hond minder leuk dan wij beseffen. Een evenement barst van de geluiden, geuren, en mensen met aai- en grijpgrage handen, voor een hond kan een evenement een regelrechte hel zijn, veel honden vertonen stress of zelfs uitputtingsverschijnselen. Wij als organisatie én hondenliefhebbers adviseren: Laat je hond gewoon lekker thuis en doe 'm dit niet aan.
Ingang en kassa bezoekers
Dolls and Teddy Bears Festival Bruges
DOLLS & TEDDY BEARS FAIR BRUGES.
Welkom in Brugge!

BELANGRIJKE DEELNEMERSINFORMATIE!

De poppen en berenbeurs vindt plaats op zaterdag 22 en zondag 23 augustus
Openingstijden Zaterdag 22 augustus van 10.00 tot 17.00 uur en zondag 23 augustus van 11.00 tot 16.00 uur.
Adres van het Belfort is: Markt 7, 8000 Brugge België.

Velen van u weten het Belfort na al die jaren wel te vinden, het blijft echter opletten! Heeft uw auto GPS
(navigatiesysteem) vul dan in: Steenstraat, aan het eind van deze (eenrichtingsverkeer) drukke winkelstraat
komt u eenvoudig op de Markt uit, rechts ziet u het plein voor het Belfort en de poort (zie fotos).
Deelnemers moeten over het plein voor het Belfort (waar de frietwagens staan) door de oude poort heen om op
de binnenplaats (zie foto) de auto te lossen, de auto na het lossen éérst wegzetten en dan uw stand
inrichten! Parkeer uw auto niet vóór het Belfort u krijgt absoluut een bekeuring!!
PARKEREN
De meeste deelnemers parkeren voordelig bij het station klik op de volgende link voor meer informatie over
parkeren: https://www.brugge.be/parking-centrum-station en/of
http://www.weekendbrugge.nl/vervoer/parkeren_in_brugge/  Laat uw auto in geen geval op de binnenplaats of op
het plein voor het Belfort staan, de politie zal onmiddellijk bekeuren.

REGISTREREN BIJ AANKOMST: Voordat u de hal betreedt dient u zich eerst te melden bij de
informatietafel (ingang van de hal). Betaling standhuur: Indien u uw standhuur nog met ons moet
afrekenen: a.u.b. gepast betalen nadat u zich heeft gemeld bij de informatietafel en vóórdat u de hal
binnengaat om op te bouwen! Na betaling ontvangt u van ons uw kwitantie en uw badges. Er ligt een
naamkaart op uw stand.

Opbouwen: vrijdag 21 augustus vanaf 12.00 tot 18:00 uur of zaterdagochtend vanaf 7.00 uur, uw stand moet
gereed zijn vanaf 9.45. Wij verzoeken u gedurende de openingstijden van de beursdagen én tijdens de op/en
afbouwtijden uw ‘badge’  duidelijk zichtbaar dragen. Badges zijn af te halen bij de organisatie. Een plattegrond
en/of deelnemerslijst wordt niet van te voren verstrekt. Paul en Suzan zijn ter plekke om u naar uw stand te
verwijzen als u die al niet gevonden heeft.
Men mag pas ná sluiting van de beurs beginnen met het opruimen van de stands. Als organisatie zullen wij daar
streng op toezien, het naleven van dit verbod is een teken van respect voor uw collega deelnemers de
organisatie van de beurs en de bezoekers, die recht hebben om álles te zien tot aan de officiële sluitingstijd,
bovendien zal naleving van deze regel de sfeer en de kwaliteit van de beurs ten goede komen. Deelnemers die
voor zondag 16.00 uur met opruimen beginnen schaden het aanzien van de beurs en worden
uitgesloten voor deelname aan toekomstige beurzen.
Er is geen catering in de hal vanwege de beperkte ruimte. De organisatie voorziet kosteloos  koffie
en thee gedurende de beursdagen in een afgesloten ruimte achterin de hal. Er zijn toileten voor
deelnemers (kosteloos), wij vragen de deelnemers om de ruimtes netjes achter te laten.
Verplicht: Tafelkleden dienen voor én achter uw tafel te reiken tot ca. 10/20 cm. boven de grond.
Verpakkingen, tassen, dozen, etenswaren etc. mogen niet te zien zijn voor het publiek! Let er op dat uw stand
er achter de tafel netjes uitziet, ook daar het geheel afdekken met een kleed, (mits u zeker bent van een
wandplaats dan hoeft de achterkant niet perse afgedekt) maak er geen ‘kampeerplek’ van, het haalt het aanzien
van de beurs naar beneden! 
Afval: Laat uw stand schoon achter!  Het is verboden leeg verpakkingsmateriaal (dozen etc.) en
uiteraard etensresten,lege blikjes etc. achter te laten in of bij uw stand, in de hal of op het
buitenterrein, afval moet u mee naar huis nemen! Dus niets achterlaten
Deelnemers doen er goed aan om bijtijds een hotel of 'bed en breakfast' te boeken, het is
hoogseizoen in Brugge!

Met vriendelijke groet,
Suzan en Paul    
email: info@niesjewolters.nl    Telefoonnummer: 0031 (0) 6 300 99 458

Laden en lossen op de binnenplaats van het Belfort, de hal is op de beganegrond (zie pijl naar deur)
De benedenhal
De route naar de Markt is via de Steenstraat!